יום חמישי, 26 בינואר 2012

מתחילים

כחובב טכנולוגיה וכמי שמתכנן לכתוב כאן רבות בהמשך על חידושים טכנולוגיים שימושיים יותר ופחות, די הצלחתי להפתיע את עצמי שכל עניין הבלוגים הצליח באופן לא ברור לחלוף על פני. אבל היי, מה זה משנה? עכשיו שיש לי USER ומשהו שניראה כמו בלוג, אני בדרך הנכונה לתהילת עולם!

כמובן שעם ריבוי הבלוגים, או כפי שתוארו בסרט "התפשטות" על ידי אחת הדמויות כ"גרפיטי עם פיסוק", הנחת היסוד שלי היא שלא אראה מעצם הכתיבה שקל מעופש אחד, אבל לפחות יהיה לי איפה להוציא את האג'נדה המתגבשת שלי על מה שקורה בעולם שלנו, ולא , אני לא מדבר על מה שקורה בבית האח הגדול (מעניין יהיה ללכת לפוסט הזה בעוד שנתיים שלא יזכרו את התכנית הזו, טוב אני לא מאמין לעצמי אפילו) או בערוץ הכנסת. הכתיבה בבלוג שנכנסתם אליו הולכת להתמקד בחיים. בחיים שלי, בחיים שלכם ובכל מה שקשור ולא קשור לזה.
אלעד על המקשים, יצאנו לדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה